søndag den 29. april 2012
Der er åh så mange mennesker, nye som gamle venner, som jeg så gerne vil se meget mere til i min hverdag. Men af en eller anden grund når vi bare aldrig længere end til; det må vi lige se på, eller lad os finde en dato på et tidspunkt, eller skriv når du er i byen.. Men hvad kan man bruge en sms når man er i byen til, eller en dag hvor man endelig intet skal, når i så selv skal nå hundrede ting, på lige netop den ene dag. Lektier, studier, efterskoler, arbejde.
Jeg synes sgu at det er svært.
onsdag den 25. april 2012
søndag den 22. april 2012
mandag den 16. april 2012
torsdag den 12. april 2012
Abonner på:
Opslag (Atom)

