mandag den 26. marts 2012


Tænker over hvordan man engang kunne blive i Hundested
i hvad der virkede som flere måneder
uden at behøve at tage nogle steder hen
for vi havde jo alt hvad vi behøvede lige her
i vores egen lille by

Men hvordan er jeg så kommet til det punkt
hvor jeg bruger størstedelen af mine vågne timer alle andre steder end lige der?
Jeg behøver jo på den anden side ikke at tænke længe
før det går op for mig at jeg jo lang hellere vil bruge min tid 
lige præcis der hvor i er
om det så er i Tollerrup, Hanehoved, Frederiksværk eller København

For jeg har ikke lyst til som så mange andre

at leve med skyklapper for øjnene
og bare følge med
uden at se de små muligheder livet byder en
Så vil jeg langt hellere bryde fri sammen med jer
bryde fri af alt hvad vi plejer
og i stedet for at tænke store tanker om alt og ingenting
huske på:

Happiness is only real when shared


1 kommentar: