tirsdag den 30. oktober 2012

A few of my favorite things

Lyden af regn
Følelsen af nyt sengetøj på sengen
Morgendug i spindelvæv
Johannes glade latter
At modtage postkort
Når min kat kommer når jeg kalder
Lyden af et båls knitren
Amalies skønne indsigt i livet
At give sig selv lov til at klø på myggestik
Kølige sommerkys
Min plante i min vindueskarm
At blive opslugt i en god bog
Lange kram af en god ven
Lakridsslikkepindene fra kantinen
Spændende drømme som ingen mening giver
Stemningen i lufthavnen
Menneskene på en spejderlejr
At kigge på gamle skolebilleder
Lange varme bade
Varme vinterkys
Mine nye vandrestøvler
At lytte til musik med min bror
Følelsen af at knuge ris i hånden
Det varme skær et stearinlys giver
Duften efter det har regnet

To be continued..



1 kommentar:

  1. fantastiske elskværdige ting!
    er blevet fast læser via bloglovin.

    SvarSlet