fredag den 18. oktober 2013

På den igen

På den ene side er min verden som lavet af silke
med alle de søde mennesker omkring mig
og med alle de skønne oplevelser

Men på den anden side er sandpapir og svaret lyder
.. fint ..
hver gang jeg bliver spurgt hvordan jeg har det
For det er ligesom lettest når jeg ikke lige kan overskue
at skulle forklare om forældre og skilsmisse og hjem og alt det

Jeg er sikker på at i også må blive lige så trætte af at høre om det
som jeg bliver af at skulle fortælle om det gang på gang
- for det bliver alligevel til et par gange over et år
Et år er ikke desto mindre gået
og nu håber jeg bare på at mine tanker
snart bliver mere kulørte så jeg rent faktisk
kan holde ud at kigge igennem gamle indlæg her inde

Det kan vel kun gå fremad

1 kommentar:

  1. En ting har i hvert fald en fremgang - og det er, at jeg elsker dig mere og mere for hver dag der går.

    SvarSlet