lørdag den 19. maj 2012

Do you see what i see?


Mine dage flyder sammen af ting som skal gøres
og hele uger kan forsvinde
uden at jeg helt kan huske hvad tiden gik med

Men de sidste par dage er pludselig trådt ud af hverdagens mønster
og vi stiger på det første og det bedste tog til København
Spontant og i godt selskab

Aftenens destinationen er endnu ukendt
og imellem murene genlyder glad talen og jeres latter
i de smalle brolagte gader

Så mange spændende og nye mennesker
som rent faktisk har noget at fortælle
og ikke bare taler for at tale men formår at lægge tanker bag

Hvis jeg derfor helt selv kunne bestemme
ville jeg tilbringe alle mine nætter sammen med jer
For selv da vi er på vej hjem og solen for længst er stået op
er byen endnu kold og grå
men dine smil varmer helt ind under jakken

Ingen kommentarer:

Send en kommentar