onsdag den 24. april 2013

Rastløshed

Mine dage er gået hen og blevet ensformige
imens jeg kiggede den anden vej og ikke var opmærksom

Jeg er pludselig blevet træt af hverdagen
og af ansvaret og pligterne som skolen stiller op
foran mig som urokkelige mure af forventning

Mure af forventninger jeg har til mig selv
som jeg ikke føler at jeg lever op til i øjeblikket
Følelsen af at jeg jo sagtens kunne hvis jeg tog mig sammen
men det er bare så uoverskueligt

Jeg mangler forandring
og nye spændende oplevelser med dem jeg holder mest af
Forandringer jeg sikkert ikke finder i fodboldbøger om taktikker
eller i ellers så søde smilehuller og blå øjne

Jeg har brug for noget mere og noget andet
Noget nyt at gå op i og nye udfordringer
Nogle nye fantastiske steder at se
med nye interessante mennesker at tale med

Jeg har brug for ikke at være rastløs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar