onsdag den 5. juni 2013


Mine ben brunes af dagens sol
Imens mine tanker forgyldes af solnedgangen
som strækker sig på tværs af himlen
kun brudt af en enkelt flyverstreg
og af de fjerne skyer som ligner bjerge i horisonten
Sommeren har indtaget sin plads i de grønne blade
i solsortens sang ved aftentid
Og med sig bringer den alle de mange drømme
som jeg troede jeg havde glemt over vinteren
Alle de mange lyse nætter
Alle de mange ting jeg skal nå
Roskilde - selv om det ikke bliver så godt som håbet
uden de to som ligger mit hjerte så tæt
Norge - med spejderne i fjeldene
hvor den eneste oppakning vi behøver er lykke
Himmelstorm - som bliver nyt og anderledes
men endog i selskab med alle de bedste

Det kan ikke undgå at blive andet
end en sommer med kærlighed
hvilket er alt jeg kan håbe på og drømme om

Kærlighed

1 kommentar: